بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بررسی اصولی روابط زناشوئی

آموزش مسائل زناشوئی و مسائل مربوطه به آن

بین خواب و زندگی زناشویی چه رابطه ای وجود دارد؟

تاثیر خواب در زندگی زناشویی - www.jazzaab.ir

 

اگر می خواهید زندگی زناشویی خوبی داشته باشید مطمئن شوید که همسرتان به خوبی بخوابد و استراحت کند!

اگر همسر شما شب قبل به خوبی نخوابیده باشد احتمال بروز بحث و درگیری بین شماو همسرتان، فردای آن روز بیشتر از همیشه است.این مسئله در تحقیقات دانشگاه "پیتزبورگ" مشخص شده اند.

ادامه مطلب ...

حرف هایی که نباید به زنی که همسر شماست بگویید!



هر زن و مردی که تشکیل یک خانواده را می دهند باید بتوانند درباره همه چیز با هم صحبت کنند بدون آنکه ترسی داشته باشند. اما این آزادی مرزی هم دارد ؟!

ادامه مطلب ...

معجزه ای آشنا در زناشویی !!!


معجزه ای آشنا در زناشویی



یکی از ساده ترین و درعین حال ارزشمندترین نیاز بشر که می تواند بستری را برای ارضاء و یا ارتقاء و پرورش نیازهای برتر و خود شکوفایی فرد فراهم آورد نیاز به مورد محبت واقع شدن و محبت دادن به دیگران است.

ادامه مطلب ...

زنان در پیش بینی احساس و رفتار همسر موفق ترند یا مردان ؟!



 یکی از دلایل اختلافات زناشویی و در کل روابط عمیق و صمیمی، مشکل در پیش بینی است. در واقع زمانی که دو نفر با هم صمیمی می‌شوند امکان پیش بینی بر اساس خاطرات مشترک، درد و دل، هم کلام شدن و حضور در موقعیت‌های مختلف و ... افزایش می‌یابد. اما بعد از اندک زمانی پیش‌بینی به عنوان یکی از قوت‌های رابطه تبدیل به یک انتظار و توقع می‌شود.


ادامه مطلب ...

یک رابطه خوب زناشویی نیازمند چه مرزهایی است

یک رابطه خوب زناشویی نیازمند چه مرزهایی است - jazzaab.ir

 

بسیاری از مشکلات زناشویی ناشی از عدم وجود مرزهای بین فردی است. همه ما مرزهایی برای خانه خود داریم اما برای خود و روابطمان مرزی نداریم.

بسیاری از زوج ها به دلیل نبود مرزهای لازم به حقوق هم تجاوز می کنند، به یکدیگر لطمه های روحی می زنند تا بر یکدیگر تسلط و چیرگی پیدا کنند.

ادامه مطلب ...